Думки дня

"Думки дня" - слідкуйте за своїми конкурентами, але ще уважніше стежте за власною справою. Коли ви вивчаєте своїх конкурентів, пам'ятайте, що здалеку все здається ідеальним. Навіть планета Земля, якщо достатньо далеко від неї відлетіти, виглядає як мирне місце.

понеділок, 28 січня 2013 р.

Мистецтво

Єгор Грушин - майбутній корифей української неокласики

Львівський композитор та піаніст випустить свій другий сольний альбом

Нещодавно резонансна новина облетіла Україну – талановитий львівський виконавець, учасник гурту Іllusions, послідовник Людовіко Ейнауді, неокласик Єгор Грушин відкриє дорогу у світ для нового альбому під назвою «Absolution».
Це вже другий авторський альбом у кар’єрі піаніста. Першим був «Inside». За словами Єгора, він його записав саме під час перерви у всеукраїнському турі, який він разом з гуртом Іllusions давали на підтримку альбому "Heavens».
Зараз ситуація дещо схожа – Іllusions з грудня так само пішли на невеличку перерву після важкого 2012-го, щоб зібратись з повними силами і почати записувати новий альбом. От під час цієї перерви Грушин і взявся до створення другої платівки.
До нового «Absolution» увійде 12 композицій, серед яких мікс чисто фортепіанних та оркестрових звучань. Також нещодавно, 21 січня, український талант випустив сингл «New Theme» на підтримку майбутньої платівки.
«Презентація альбому відбудеться в середині лютого у Києві в «Будинку Актора». Це буде повноцінний концерт зі струнним оркестром. А трохи пізніше, у березні, презентую платівку у Львові», - цитує композитора та піаніста Muznews.com.
Щодо настрою нового альбому, то у ньому панує, як мінімум, двоголосся -
від драматично-непокорного до спокійно-медитативного. Але на протязі усього сольника він змінюється, перемішується, що дає неповторне звучання. «Якщо порівнювати з моїм першим альбомом «Inside», то тут вже інша музика. Чогось стало менше, а щось навпаки - додалось. Але це два різних альбоми по звучанню, по своїй суті.
В альбомі "Inside" на першому місці стояли емоції щоденного – перепліталися переживання, кохання, дружба, біль, злість. У новому ж альбомі під час написання матеріалу моя голова була забита вже іншим, більш глобальними темами і думками. Більше роздумів про своє життя, свої вчинки, мрії», - розповів Єгор.
Існують різні думки з приводу стилю молодого таланта, однак сам композитор позиціонує себе як неокласичний виконавець : «Хтось з цим погоджується, хтось відносить мій стиль музики до неоромантизму. Я ж ще шукаю себе, шукаю своє власне звучання, потроху вже вдається щось віднайти, але мені усього лиш 19 років, і я сподіваюсь та вірю, що в мене ще все попереду, і я буду розвиватись. Я зроблю усе можливе від себе, щоб і надалі тільки розвиватись», - зазначає український неокласик.

 Коментарі 
Єгор Грушин: «Головне – це правильно розприділити час»


Єгоре, сольна кар’єра та Ілюжинс – чи вистачить натхнення ? Як вдається поєднувати ?

 - Мені вдається дуже легко поєднувати сольну кар’єру та кар’єру в Іllusions. Ідей та творчого матеріалу вистачає на обидва напрямки. Головне  - це правильно розприділити час. Оскільки я в житті займаюсь виключно музикою, то для мене це теж не проблема. Наприклад, в грудні 2012-го року Illusions пішов у відпустку до лютого місяця. В цей час я засів на студії для запису сольного альбому. А тепер з лютого місяця ми з гуртом починаємо працювати над новим альбомом. Слава Богу, що є час, сили і все вдається.
.
Світлана Шаміна, одинадцятикласниця Львівської середньої спеціалізованої музичної школи ім. Соломії Крушельницької, про сингл «New Theme» :
- Можу сказати, що насправді заворожуюча музика. Ти впадаєш неначе у невеличкий транс, слухаючи цю композицію. Вона викликала в мене дивну суміш спокою та ностальгії. Наштовхує на роздуми і заглиблення у свій внутрішній світ. Навіть мурашки по тілу пробігали кілька разів. Це щось середнє між романтичним Сергієм Рахманіновим і сучасною музикою. Дуже унікальне та витончене звучання. Таке своєрідне новаторство, за що браво Єгору!

Тамара Лимар, випускниця Смілянської музичної школи №2 :
- В свої 19 років, Єгор Грушин дарує нам диво. Мелодія зачіпає кожну струну душі. Ведуючою є віолончель, яка затягує мене в яскраві спогади, а підтримує її силу багатобарвний та сильний акомпонимент фортепіано. Тільки талановита людина має таку здібність: своєю музикою наштовхувати на роздуми, викликати такі яскраві ємоції та надихати. Висловлюю свою подяку, безумовно, таланатовитому Єгору. Його музика вже важлива.


Немає коментарів:

Дописати коментар